שירות שיחות ועידה – Callference

שירות שיחות ועידה של Callference מאפשר לך לנהל שיחות ועידה ולקיים פגישות וירטואליות מרובות משתתפים, בכל מקום ובכל זמן, ללא הגבלה וללא התקנת תוכנה או ציוד קצה ייעודי. בכל שיחת ועידה, שירותי Callference מעמידים לרשותך ממשק לניהול פגישות מבוסס דפדפן, כך שתוכל להעביר חומרים מקצועיים, מצגות, שיתוף מסך ווידיאו עם כל הנוכחים במהלך הועידה, בקלות מרבית ובזמן אמת.

 

שירות שיחות ועידה מתקדם

שירות שיחות ועידה של Callference הוא המתקדם והמקצועי ביותר בישראל לניהול וקיום שיחות ועידה מקומיות ובינלאומיות ומרובות משתתפים. השירות כולל שיחות ועידה קוליות ושיחות ועידה בוידיאו, ומאפשר לך לנהל בזמן אמת חדרי ועידה וירטואליים מכל מקום בעולם וללא הגבלה.

 

שיחות הועידה של Callference יכולות להתבצע באמצעות כל טלפון נייח, טלפון נייד או מחשב, וללא התקנה!

 

שיחות ועידה כחלק מהתקשורת הארגונית

שירות Callference לשיחות ועידה מיועד בעיקרו לארגונים וחברות, אשר מנהלות שיחות ועידה, מקומיות או בינלאומיות. שיחות הועידה של Callference מאפשרות לצוותים בארגון לשתף מידע בקלות ולחזק את התקשורת בתוך הצוות, באמצעות מגוון רחב של כלים ניהוליים ואינטראקטיביים.

 

 

מה אתה צריך כדי לנצל את היתרונות של Callference?

בכדי להנות משירות שיחות הועידה המתקדם של Callference, זה כל מה שתצטרך:

 

שיחות ועידה קוליות:

  1. טלפון נייח / טלפון נייד

שיחות ועידה בוידיאו (BETA):

  1. מחשב עם חיבור לאינטרנט
  2. סאונד - מיקרופון מחשב או כל טלפון נייח / נייד
  3. וידיאו - מצלמת מחשב (אופציונאלי)

 

שירותי Callference מופעלים ע"י שירות שיחות הועידה של Voicenter

Callference שיחות ועידה

| טלפון:03-7444441 | office@callference.co.il

כל הזכויות שמורות Callference שיחות ועידה קולפרנס
הנך נמצא בעמוד: על השירות