שיחות ועידה בטלפון

שיחות ועידה בטלפון מעולם לא היו פשוטות יותר. שירות שיחות ועידה של Callference מאפשר לך ליצור שיחות ועידה טלפוניות מרובות משתתפים בקלות ובתוך שניות, ולהנות משיחות ועידה קוליות באיכות גבוהה ביותר וביציבות מקסימאלית.

שיחות הועידה יכולות להתבצע מכל טלפון נייד או טלפון נייח ומכל מקום בעולם, וללא ציוד קצה ייעודי.

באמצעות שימוש במספרי גישה בינלאומיים, כל משתתף מכל מקום בעולם יחייג למספר טלפון מקומי ויהנה מתעריפי שיחה נמוכים ביותר. קרא עוד על מה הם מספרי גישה?

 

איך יוצרים שיחת ועידה בטלפון?

לאחר שפתחת חשבון Callference, תוכל לקיים שיחות ועידה קוליות באמצעות הטלפון ללא הגבלה. בכדי לקיים שיחת ועידה בטלפון, כל אחד מהמשתתפים יחייג למספר גישה מקומי מבין עשרות מספרי הגישה של Callference. לאחר החיוג, שיכול להתבצע כאמור מכל טלפון נייח או נייד, יזין המשתתף את הסיסמא שניתנה לו, ויכנס ישירות לשיחת הועידה.

 

איך המשתתפים יודעים לאן לחייג ומתי?

שירותי Callference לשיחות ועידה מעניקים לך מגוון רחב של כלים ניהוליים, בכדי לקיים שיחות ועידה טלפוניות מתקדמות. כחלק משירות שיחות הועידה של Callference, תוכל להגדיר את המועד של שיחת ועידה ולשלוח את פרטי השיחה לכל משתתף. מועד שיחת הועידה יכול להיות מיידי או עתידי.

 

כל אחד מהמשתתפים יקבל הודעת דוא"ל ו/או הודעת SMS ואף תזכורת ליומן ב Outlook לגבי שיחת הועידה. ההודעה שתשלח לכל משתתף תכלול את מועד שיחת הועידה ואת מספר הגישה הרלוונטי שאליו יחייג המשתתף מהטלפון הפרטי שלו. בנוסף, תוכל להגדיר תזכורת שתשלח לכלל המשתתפים באופן אוטומטי לפני תחילת השיחה.

 

האם אוכל לחייג אל המשתתפים בעצמי?

במידה ותרצה "לחסוך" למשתתפים שלך את החיוג למספר הגישה, תוכל ליצור אליהם שיחה יזומה, כלומר,  לחייג אליהם באופן אוטומטי ובתוך שניות.

 

איך זה עובד? אחת התכונות החכמות של שירות שיחות ועידה של Callference, הוא היכולת ליצור שיחה יזומה, כלומר, לחייג לכל משתתף ולהכניסו באופן אוטומטי אל חדר הועידה. בין אם תבחר להגדיר תאריך ושעה בה אתה רוצה שהמערכת תחייג אל המשתתף באופן אוטומטי, ובין אם תרצה לחייג למשתתף בזמן אמת (במהלך שיחה לדוגמא), באמצעות לחיצת כפתור פושטה תוכל לחייג לכל משתתף בעולם, לקו טלפון נייח או נייד.

 

באמצעות תכונה זו, תוכל לקיים שיחות ועידה טלפוניות בקלות ובנוחות מרבית עבורך ועבור המשתתפים שלך.

 

מהי העלות של חיוג למספר גישה מקומי?

כחלק משירות שיחות ועידה טלפוניות שאנו מציעים, יש לעשות שימוש במספרי גישה. עלות החיוג למספר גישה מקומי הינה לפי תעריפי השיחות הרגילים של המשתתף. במילים אחרות, משתתף מישראל יחייג למספר ישראלי רגיל (03 / 072 וכד'), והעלות של השיחה תהיה רגילה, לפי התעריפים שהוא משלם לכל יעד בישראל. הדבר נכון לכלל המשתתפים ללא תלות במיקום שלהם בעולם.

 

האם שיחות הועידה בטלפון מאובטחות?

אחד המרכיבים החשובים בחברת Callference הוא אבטחה והצפנה של שיחות טלפון המתבצעות באמצעות המערכת. כחלק מכך, פותחו מעגלי אבטחה והצפנה עבור כל שיחת ועידה טלפונית, דבר המעניק בטחון ואמינות גבוהה ביותר ללקוחותינו.

 

שאלות נפוצות על שיחות ועידה בטלפון

שאלה: האם אני צריך לרכוש טלפון ייעודי לשיחות ועידה?

תשובה: לא. תוכל לנהל שיחות ועידה מכל טלפון נייח או נייד שברשותך.

 

שאלה: האם אוכל לדעת מי מהמשתתפים שלי חייג ונמצא בחדר הועידה?

תשובה: בוודאי. כמנהל הועידה תוכל לצפות בזמן אמת בנוכחים בחדר הועידה. כמו כן, לאחר סיום שיחת הועידה תוכל לדעת מי היה נוכח בשלבי השיחה.

 

שאלה: אם כל המשתתפים שלי יחייגו באותו זמן לאותו מספר גישה, האם יהיה צליל תפוס?

תשובה: לא. שירות שיחות הועידה הטלפוניות של Callference ערוך לקלוט מאות שיחות נכנסות במקביל, ולכן לעולם לא תשמע צליל תפוס.

 

שאלה: האם יש הגבלה על מספר המשתתפים בשיחת ועידה?

תשובה: לא. תוכל להזמין כמה משתתפים שתרצה לחדר הועידה, ולקיים שיחות ועידה בטלפון עם עשרות משתתפים בו זמנית.

 

שאלה: האם אוכל להשתיק חלק מהמשתתפים או את כולם?

תשובה: בוודאי. כמנהל שיחת הועידה תוכל לקבוע למי יש זכות דיבור בכל שלב של שיחת הועידה.

 

שאלה: בתוך כמה זמן אני יכול ליצור שיחת ועידה בטלפון?

תשובה: יצירת שיחת ועידה טלפונית יכולה להתבצע בתוך שניות בודדות, כמו חיוג טלפון רגיל.

 

יש לך שאלות נוספות על שיחות ועידה בטלפון? התקשר אלינו אל 03-7444441 או לחץ על צור קשר, וצוות Callference יענה לך על כל שאלה.

 

מה עוד תוכל לקבל משירות שיחות הועידה של Callference?

  • בסיום כל שיחת ועידה טלפונית תוכל להיכנס לארכיון שיחות מאובטח ולשמוע הקלטה של השיחה, וכן לשלוח אותה לכל המשתתפים בשיחת ועידה
  • במידה וחלק מהמשתתפים שלך ירצו להשתמש במחשב ולא בטלפון, יוכל כל משתתף להיכנס עם הסיסמא שהונפקה לו לאתר Callference ומשם להיכנס בקלות אל חדר ועידה וירטואלי. שירות זה נקרא Callference Meeting Center. כך, תוכל לשלב שיחות ועידה בטלפון עם שיחות ועידה מהמחשב בקלות מרבית. משתתפים שיכנסו דרך המחשב לא ידרשו להתקין שום תוכנה, אלא פשוט להיכנס לאתר Callference ולהזין את הסיסמא שלהם.
  • באמצעות Callference Meeting Center, תוכל בכל שיחת ועידה בטלפון שתקיים, להציג גם קבצים, מצגות ואתרי אינטרנט לכלל המשתתפים בקלות ובאיכות גבוהה ביותר. כמו כן, תוכל לקיים שיחות ועידה בוידאו, להתכתב בצ'אט ועוד.

שירות Callference הינו שירות שיחות הועידה המתקדם ביותר בישראל. קרא עוד על התכונות המתקדמות של Callference, ולמד איך תוכל לקבל הרבה יותר מכל שיחת ועידה טלפונית.

 

אנו עומדים לרשותך בכל שאלה בנושא שיחות ועידה קוליות בטלפון.

התקשר אלינו אל 03-7444441 או השאר פרטים, וניצור עמך קשר בהקדם.

Callference שיחות ועידה

| טלפון:03-7444441 | office@callference.co.il

כל הזכויות שמורות Callference שיחות ועידה קולפרנס
הנך נמצא בעמוד: שיחות ועידה בטלפון