נהל שיחות ועידה בזמן אמת ובקלות (BETA*)

שירות שיחות ועידה של Callference מאפשר לך להשתמש בממשק ניהול מתקדם בכל שיחת ועידה שתתקיים בארגונך.

 

ממשק הניהול לשיחות הועידה מאובטח באמצעות מערכות אבטחה מתקדמות ביותר, והכניסה אליו מתבצעת באמצעות סיסמא שתסופק לך ולאורחי הועידה. סיסמא זו תהיה תקפה רק לשיחת ועידה ספציפית, ולאחריה תמחק.

 

שיחות הועידה יכולות להתקיים באמצעות כל טלפון נייח, טלפון נייד או מחשב, כאשר בכל אחת מהדרכים ממשק הניהול יהיה פתוח וזמין לאורחים במהלך שיחת הועידה. אורחי הועידה ומנהלה יקבלו הרשאות שונות ומנהל הועידה יוכל לשלוט במהלכה.

 

רכז את כל המשתתפים במקום אחד

היכולת לרכז ולמקד את המשתתפים בועידה הינה חשובה ביותר בפגישות עסקיות.

ממשק הניהול של שיחות הועידה הינו אינטרנטי לחלוטין, מבוסס דפדפן, ואינו מצריך התקנה או ציוד קצה ייעודי. כך, כל המשתתפים בחדר הועידה יכולים להיכנס לממשק מכל מחשב נייח או נייד ומכל מקום בעולם באמצעות סיסמא מאובטחת, בקלות ובנוחות מירבית, לקיים שיחות ועידה בוידאו Video Conference, וכן להנות מכלי פגישה אינטראקטיביים המדמים פגישה פנים אל פנים.

 

קבל יותר מכל שיחת ועידה

באמצעות ממשק הניהול של שיחות הועידה, תוכל לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לצפות מי נוכח בשיחת הועידה ולנהל את המשתמשים בכל רגע נתון
  2. לזמן משתמשים נוספים במהלך שיחת הועידה באופן אוטומטי
  3. להעניק הרשאות למשתתפים השונים בזמן אמת
  4. להעביר מצגות, קבצי Excel, קבצי Word, PDF ועוד
  5. לשתף מסך ואתרי אינטרנט עם מוזמני הועידה
  6. לשתף וידיאו עם כל המשתתפים או רק עם חלקם
  7. להתכתב בצ'אט במגוון שפות ובתרגום אוטומטי, בין כלל המשתתפים או בין משתתפים בודדים
  8. לכתוב על לוח מחיק (White Board)
  9. אורחים בשיחת הועידה יכולים "להרים יד" כדי לשאול שאלה
  10. ועוד מגוון רחב של תכונות ניהוליות

 

חזק את המותג שלך

Callference מאפשרת לך לעצב את ממשק הניהול לשיחות הועידה בהתאם לשפה הויזואלית של ארגונך, ולכלול בממשק הועידה את הלוגו של החברה שלך, ככלי שיווקי לאורחים בשיחות הועידה. כמו כן, תוכל לשלב הקלטות המתנה מותאמות אישית וליצור עמוד כניסה לשיחת הועידה תחת כתובת האתר שלך.

 

בזכות מערכת Callference תוכל לקבל הרבה יותר משיחות הועידה שלך, לתת לאורחים שלך בועידה הרבה יותר, לצמצם בעלויות ולהנות מחזית מקצועית נוספת לארגון מול לקוחות וספקים.

 

נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה - ליצירת קשר לחץ כאן. כמו כן, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 03-7444441.

Callference שיחות ועידה

| טלפון:03-7444441 | office@callference.co.il

כל הזכויות שמורות Callference שיחות ועידה קולפרנס
הנך נמצא בעמוד: ממשק הניהול